Kevadsemestri 2023 analüüs
Mina kasutan Gibssi refleksiooni mudelid, et kirjeldada oma kevadsemestri ja ma kasutasin selle meetodi, kuna olen seda tehnikat juba rühmatööde analüüsimisel kasutanud ning mulle meeldis selle kaudu reflekteerida.
1. Kirjeldus - kevadsemestril valisin oma erialal 5 kohustuslikku ainet ja ühe valikaine. Tegin kõik oma kodutööd ära ja püüdsin selle semestri jooksul võimalikult palju tundides käia.
2. Tunded - alguses oli mul väga hea meel, et peale koolivaheaega algasid taas õpingud ja esimest kuud näitasin üles maksimaalset huvi. Pärast rahunesin veidi maha ja mul oli ka huvi õppimise vastu, aga tekkis kerge väsimus. Nüüd, õpingute lõpu poole, tunnen end rahulikult, sest olen kindel, et saan eksamiteks häid hindeid ja sooritan kõik õigel ajal.
3. Hindamine - sel semestril olen endaga põhimõtteliselt rahul, kuna saatsin kõik tööd õigel ajal ära, nautisin õppimist ja oli palju praktilisi ülesandeid, millest sai minu jaoks väärtuslik kogemus. Ainus asi, mida ma semestri lõpus mõnikord töö ja abielu tõttu olulistest ja huvitavatest tundidest ilma jäin, nii et ma pole selle üle uhke.
4. Analüüs - minu jaoks on oluline see õppeaasta võlgadeta lõpetada ning seetõttu pidasin kinni tööde esitamise tähtaegadest ning tegin kõik iseseisvad/grupitööd õigeaegselt. Tundide vahelejätmisel, mulle tundub, oli vaja õppejõude selle eest hoiatada ja paluda neil loengust oluline info mulle saata, et ma hiljem puudumisi ei kahetseks.
5. Järeldused - samuti tuleb jätkuvalt nautida õpinguid ja teha kõik õigel ajal. Ka püüan oma töögraafikut kohandada nii, et see ei langeks kokku minu õppimisega ning alustan paluma saata tunnimaterjal, kui ma mingil põhjusel tunnist vahele jään.
6. Tegevusplaan - kui peaksin selle kevadsemestri uuesti läbi tegema, siis prooviksin töö tõttu vähem tundidest puududa.
Комментарии
Отправить комментарий